Thursday, November 8, 2012

Balzami za usne + još ponešto o njezi




Danas sam odlučila da vam pišem o nekim od mojih balzama za usne. Takođe imam za vas i par savjeta o posebnoj njezi usana.
Ako postoji ijedan kozmetički proizvod na koji sam totalno navučena i koji pored korektora moram da imam, onda je to svakako balzam.
Uvijek ih imam barem 5, iako realno dovoljan je  jedan dobar, evenutalno dva- jedan obični jedan tonirani.
Ali tu imam sličan odnos kao sa lakovima za nokte, kažem sebi, tj. dam sebi opravdanje da barem oni nisu skupi i samo gomilam kao hrčak :-)

Nije da imam osjetljive ili usne sklone pucanju, ali ja ih non stop mackam i balzami kod mene nestaju takvom brzinom kao da ih jedem. Vjerovatno vremenom usne toliko naviknu na to stalno mazanje, da sad ako ne namažem, odmah imam osjećaj da mi se zatežu i sl. Ma znate sigurno taj osjećaj, barem sve vi koje ste ovako navučene kao ja :-)

Uz to došlo je hladnije vrijeme, ide i zima, snijeg, a tad zbilja i postoji veća potreba za njegom usana.

Počeću od ovih :-)



 Idem prvo od ovih u kutijicama







Prva dva su iz Oriflame-a, Tender care univerzalni balzami, ali vjerujem da ih većina djevojaka, baš kao i ja koristi isključivo za njegu usana.
Originalni Tender care balzam u ružičastoj kutijici je proizvod koji je u Oriflame-u već dugi niz godina i jedan je od njihovih najbolje prodavanih proizvoda. Nisam tačno sigurna kada , mislim prije neke 2-3 godine Oriflame je počeo da proizvodi ove balzame i u različitim ukusima i mirisima, za razliku od prvog koji je bio neutralan.
Prvi je bio od vanilije, potom od karamele, čokolade, višnje, a u aktuelnom katalogu je najnoviji od badema.
Balzami su u preslatkom pakovanju od 15 ml, na bazi su pčelinjeg voska i različitih njegujućih biljnih ulja, i osim za usne odlični su za njegu zanoktica, ruku i sl.
Prvi na slici sa lijeva na desno je od karamele i miriše preeedivno, drugi je od čokolade i njegov miris iako je lijep me malo razočarao, kao da je neki miks čokolade i kafe, nekako je prejak. Od vanilije nisam imala, ali sam ga probala, i on je jako lijep, a očekujem višnju i ovaj najnoviji od badema.
Jeste da su sva ova pakovanja nepraktična i nehigijenska ukoliko ste vani, ali za korištenje u kući su sasvim ok, i jako dobro njeguju, tako da ih preporučujem. Cijena ovih balzama je oko 11 KM, ali najčešće ih se može uzeti na sniženju za nekih 5 KM. Ne ostavljaju nikakvu boju

Balea young lovely raspberry- još jedan balzam u kutijici, slatkoj pink šarenoj, koja me podsjeća na nekadašnje grožđane masti. Pojavio se proljetos i očekivala sam jestivo malinasti miris poput onog od Baleinog moussa za tijelo, ali miris je totalno neupadljiv i po meni ni m od maline. Ipak nije neugodan, ok je miris  i iako mnoge ovaj balzam nije oduševio, meni je bio super. Baza mu je vazelinsko glicerinska  rekla bih, pakovanje je od 10g i ovo je zapravo jedini Balein balzam koji je meni ok. Postoji i od lubenice u zelenoj kutijici. Ne ostavlja boju na usnama.

Blistex medplus- moj favorit među balzamima.  Već ste ga mogli par puta vidjeti kod mene na blogu. Ovo malo čudo u kutijici bi za čas oporavilo i najsuvlje i najispucalije usne. U sastavu ima mentol, kamfor, eukaliptus, jojobino ulje i kakao puter i bojala sam se da jako neugodno hladi, jer ne volim mentol u sastavu balzama, ali je sasvim ok, i meni predivno, prirodno miriše. Ovo čuvam kad su mi usne u malo gorem stanju ili kad imam osjećaj da će mi iskočiti herpes na usni ( o tome posebno u daljem ostatku teksta ) Postoji i u stiku, ali ja taj još nigdje nisam vidjela. Ni on ne ostavlja boju, a pakovanje ima 7 ml. Jesam već rekla da ga obožavam ? :-)

Slijede balzamčići u stiku :-)




Labello vitamin shake od maline i brusnice sa spf 10 za zaštitu usana od sunca. Iako sam u zadnje vrijeme nezadovoljna Labellima i mislim da ne njeguju ni približno isto kao nekada ( ista stvar i sa onima za naše tržiste i originalima iz Njemačke ) moram reći da sam ovim baš zadovoljna. I dok se ostala voćna Labella koja sam nekad obožavala ( crvenkasta od jagoda,višnje i nara ) jako tope, iskrive  i ubrljave cijelo pakovanje, ova su prilično čvrsta i ok. Postoji još i od divlje jabuke i acai bobica, ali to nisam probala. Čudo jedno :-)

Slika  je lošije kvalitete, uslikana na brzinu i sa mobilnog.

Čisto da vidite boju




Na usnama ostavlja tek jako fini vlažni sjaj sa blagom naznakom roskaste boje, ali jedva vidljive i miriše jako lijepo na maline, nešto kao Kiki ili Pez bomboni od maline :-)

Balea young never ending story, još jedno od njihovih LE balzama u stiku. Prije ovog u stiku probala sam Balea od višnje, coca-cole i vanilije i sva su mi bila očajna, čak isušivala normalne usne i poslužila najčešće za uređivanje i učvršćivanje obrva umjesto voska za obrve :-)  Ipak uvijek se zeznem pa uzmem neko novo, tako eto i ovo.




Ne ostavlja boju, miris je ugodan i vanilast, a njega osrednja do jadna, kako za koga, nekome je možda i ok, meni ne prija.

Blistex classic lip protector, balzam bijele boje koji ne ostavlja trag, miriše takođe vanilasto, i na bazi je pčelinjeg voska, jojoba ulja  aloja vere. Njega je srednja, a mene nije ni približno oduševio kao onaj u kutijici. Ne sviđa mi se što je ovaj balzam bukvalno sladak kad liznete usne, ali na neki bljak način. Mislim čemu - ako hoću nešto slatko, ja ću to pojesti, a nije mi i neki fazon da kad me neko ljubi ima osjećaj kao da ljubi krofnu :-)
Sem toga ja volim klasična pakovanja, a ovo sa malim čepićem i na odvrtanje mi se pokvari dok kažem keks. Pokvarila sam ga poslije 3-4 dana i morala da prstima guram nazad, pa ga iskrivila... you get the picture :-)

I još tri balzama u ovom mom predstavljanju




Labello repair & beauty sa dekspantenolom sam vam već pominjala, i nije me nešto oduševilo. Ni njega koja je osrednja, a obećavaju nešto wow, ni miris ni boja koju ostavlja ( blijedo roskasto, taman da me umrtvi i uvampiri )  Isprva mi se činilo bolje, zapravo njega je kao što rekoh osrednja do solidna, ali mene nervira taj neki miris po ružama  i blijeda boja.
Sliku sam takođe već stavljala, ali neka se nađe opet :-)




Alverde balzam za usne  od mandarine i cvijetova vanilije sam pominjala u mjesečnim favoritima i sve što mogu reći da je odlično. Ranije sam imala njihovo od nevena koje je jako hvaljeno, a meni je ovo jednako dobro, zapravo i bolje jer ima ljepši miris. Miriše na mandarine i ne ostavlja nikakvu boju. Jedino što mi smeta, je malo zrnasta struktura samog stika, kao kad puding ne razmutite dobro, pa u njemu ostanu grudvice. Pretpostavljam da se nešto slično desilo i u procesu proizvodnje ovog stika. Ipak je to organska kozmetika :-)
Što se sastava tiče : pčelinji vosak, shea butter, maslinovo ulje iz biološki kontrolisanog uzgoja, bio bademovo ulje i vitamin E



 I za kraj Rosal Cherry lady- jedno od mojh omiljenih




Rosal balzami su pored Blistexa u plavoj kutijici  već duže, moji omiljeni balzami za usne.
Ovaj mi je posebno divan, ostavlja na usnama blagu, vrlo prirodnu crvenu boju, što mi je super kad ne želim da šminkam usne, a opet želim da one izgledaju malčice ljepše. Uz to preeedivno miriše na divlju trešnju. Zapravo miriše identično kao Labello od višnje( trešnje) ali već sam rekla mi se ona nekako krive i otapaju pa uflekaju sve živo, što je šteta jer mi je ono ipak ostavljalo malo bolju i jaču boju, te jači sjaj.
Ipak i ovo je odlično. Obožavam i Rosal žuto milk & honey ( kako tek to miriše... ) te zeleno sensitive.
Trenutno tražim i ova ali ih ne mogu naći



Uz to čujem da su opet ubacili i balzam od čokolade, sad kao LE seriju pod nazivom Hot chocolate, ali ni njega nisam nigdje vidjela :-(




 Toliko mojim balzamima, i samo još par sličica onih koje nisam probala, a voljela bi ih nekad imati :-)

 Eos


Carmex


Vaseline




Burt`s bees 




Koristite li vi neke od ovih balzama sa moje wish liste  i kako ste njima zadovoljne ?




Riječ dvije o njezi


Kada već pominjem balzame za usne ne mogu da ne spomenem njegu usana i probleme koje  mnoge  djevojke imaju ( a i momci, pozdrav "endemima" koji me čitaju  :-) ). Najlakše je staviti balzam, ali nekima sam balzam i ne pomaže. Nekada je u pitanju nedostatak vitamina određene grupe, najčešće B kompleksa, naočito ako pucaju uglovi usana, zatim nedostatak željeza, vitamina C i E. Često je  kod nekih čak u pitanju virusna ili gljivična infekcija. Naravno govorim o težim slučajevima konstantne i jake ispucalosti usana, a kod mnogih to može biti praćeno i sa problemima upala unutrašnje sluzokože usta, tzv. aftama koje su prvi simptom pada imuniteta i manjka vitamina.


Takođe ono što pogađa mnoge i često  kvari estetku naših usana je virus herpes simplexa (herpes labialis, eng. cold sores ) poznat i kao groznica na usni.  Izaziva ga virus tipa 1 pod oznakom HSV 1. Ne treba ga brkati sa genitalnim herpesom koji je tip 2 i herpes zosterom ( to je onaj nezgodni koji zna nekima obuhvatiti velike površine tijela, leđa, vrat, stomak i koji je isti virus koji uzrokuje ovčije boginje, pa može biti jako opasan ) Takođe ako imate virus tipa 1, herpes na usni ne znači da imate onaj gadni herpes tipa 2 ili zoster, to su različiti virusi.

Znam da ću vas sad zgaditi, ali za slučaj da neko ne zna o čemu govorim ( nasumično odabrana slika sa interneta ). Očituje se bolnim mjehurićima ispunjenim providnom tečnošću čije pucanje i razlijevanje može dovesti do širenja herpesa na većoj površini ). Prolazi u roku od par dana do 2 sedmice, zavisno od površine i  broja mjehurića.




 Herpes na usni se prenosi oralnim putem, ljubljenjem npr. ( mada ne mora značiti da ćete ga prenjeti nekome ko nema predispozicije da dobije taj virus, ima sretnih ljudi kojima nikad u životu ne iskoči herpes na usni ), oralnim sexom ( da, da, pa pamet u glavu :-) ) čak i ako neko u vašoj neposrednoj blizini ima herpes pa priča, i pljucka, virus vazduhom može od kapljica pljuvačke lako dospjeti do vas.
Znam da mnoge to nažalost često muči, naročito sada u jesen i zimu u sezoni prehlada.
I sama sam od tih. Imam čak i genetske predispozicije jer mi i majka i otac imaju taj virus, te im katkad iskoči herpes. Dakle ili ga imate u organizmu ili nemate, on čuči uspavan i budi se pod određenim izazivačima.
Izazivači su najprije pad imuniteta, usljed prehlada, sezonskih promjena, jakog ili čak nekog običnog stresa, manjka vitamina i sl. Meni je kad  sam bila mlađa i nisam toliko pazila na prehranu ( čitajte, kad sam kao klinka gnjavila u jelu i imala loš apetit ) i nisam svakodnevno uzimala vitamine, herpes izlazio puno češće nego sada. Zadnjih 10 godina mi iskoči jednom godišnje, kad sam prehlađena i imam temperaturu ili ako sam pod jakim stresom ( bilo je i toga ) ali obično bude jedva primjetan, tek neznatni mjehurić, nekada je znao biti veći. Najčešće je to nekim čudom pred menstruaciju, a čitala sam da je to često kod mnogih jer tad ženama pada imunitet, pa još ako se sve sastavi sa drugim elementima prehlada, stres ... eto herpesa.


Sada na prve naznake peckanja i trnjenja na usni, namažem mast Aciklovir, dobro i dugo utrljavam i obično i ne iskoči, ili bude jako maleno. Ne mažem cinkovu mast, pastu za zube i slično, mislim da je to glupost. Aciklovir sprečava dalje širenje, i recidive. Takođe preporučujem Viru-Merz mast, koja stvara zaštitni film pa će spriječiti razlijevanje mjehurića, a sprečava i recidive ( ponovno javljanje herpesa ) kroz neki duži period. Takođe na stranom tržištu ima i Zovirax ( isto aciklovir po sastavu ), kod nas još i Virolex, te Herplex. Meni su odlični i Compeed flasteri, koje možete u apotekama uzeti i na komad. Ako ga na vrijeme nalijepim, ništa mi i ne iskoči ili tek minimalno. Uz to sprečavaju razlijevanje i preko njih se možete normalno našminkati.


Moram napomenuti da me najviše nervira kad neko namaže onu bijelu cinkovu mast i tako zabijeljen kao da je zaboravio obrisati jogurt ide na posao, na faks, i sl. Ima krema koje se ne vide :-)


Od prirodnih lijekova, meni garantovano pomaže ulje čajevca ( odlično protiv virusa) i držanje tufera sa rakijom. Savjetuju i utrljavanje  polovice češnja bijelog luka ( meni lično bljak, ali kažu da pomaže ) samo navodno i nije baš zdravo sprečavati herpes da  iskoči, zbog rasta temperature.


Još jedna stvar od Blistexa je ova kremica koja pomaže kod herpesa






Toliko i o toj temi.
Za kraj bih djevojkama savjetovala piling usana i to pod obavezno. Tokom pranja zuba, kad usne ionako omekšaju, blago  ih istrljati četkicom za zube i otkloniti time sve one ljuskice odumrle kože. Ako to redovno radite barem jednom sedmično sigurno nećete imati problem ispucalih usana. Piling možete napraviti i u kućnoj varijanti- kašičicu meda pomješati sa kašičicom smeđeg šećera, tu smjesu ostaviti nekih 10 min na usnama, potom istrljati i obilno namazati omiljenim balzamom.  Najbolje da to uradite pred spavanje. Umjesto vašeg standardnog balzama u te svrhe će još bolje poslužiti i Pavlovićeva mast, mast od nevena, vazelin ili pantenol mast/krema. To barem skoro svaka kuća ima :-)
Jer jako je ružno kada djevojke stave ruž ili sjaj  za usne, a sve im se nakupi u naslagama na ispucaloj koži. Naročito ako je djevojka kozmetička blogerka. Ali to i njihovi zamrljani nokti će biti jedna od mojih sledećih tema - moraću i ja malo hejtovati :-)


Do sledećeg puta drage moje
xoxo
Vaša  
Snow

30 comments:

  1. Ja sam imala Rosal hot chocolate i stvarno je dobar.. ): ostavlja lagani smeđkasto/crvenkasti sjaj :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Balea Young mi nije nešto,po meni ne "vlaži" dovoljno usnice. A s Labello vitamin shake sam jako zadovoljna,trenutno ga koristim. Meni je jako dobar i Melem :)

      Delete
    2. Eh,da, dobar je i Melem, ali jos nisam probala onaj u stiku,samo u kutijici. Ima li neke razlike?

      Delete
  2. Ja trenutno imam Baleu u kutijici. A inace koristim grožđane masti iz apoteke....one su mi ipak najdraze, to mi je od mame....^-^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samo jedno, blago tebi,ti nisi optereceni manijak kao ja :-)

      Delete
  3. Posle svakog posta se pitam da ti nisi moja izgubljena sestra bliznakinja :)

    On topic : gledaju ove moje zene/ doktorke mene kako trackam usta kao maloumna i odrzase mi predavanje o tome da je stalno mackanje blagi ocd..
    Ne volim ove u koje uvaljujes prste, ali zato sve ostae..eehh..u svakoj torbi po jedan. Ja sam slaba na Rosal i nekako mi najbolje odgovara. Trenutno imam obicni, hidrocare, med i visnju. Sve sam vidjala po parfimerijama sem ovog orijentalnog.
    Ako ikad pozelis ove Vazelinove, vici..ima ih na izvoz.
    Ja se nesto uzelela onog klasicnog Labela sa kamilicom (ne znam secas li se reklame)..

    ReplyDelete
    Replies
    1. To u Mak. ima Vazelin? Koliko su? Eh,da, to zeleno od kamilice sam i ja voljela, onaj miris pogotovo, pravi caj od kamilice. I sad ima neko ali kamilica i jos nesto, nisam ga probala, vjerovatno i nije isto.
      Ja pamtim cak Labello u plavom pakovanju, a unutra crven stik. Bozeee, al se sad matoro osjecam, a zapravo samo imam dalekosezno pamcenje ;-)

      Delete
    2. Aa..ja sam imala plavi vanilasti, a mama crveni..a jos sam isla u obdanistance :)) Da,da..dalekosezno pamcenje :)
      Pojma nemam koliko su vazelinasta labela, ja se uhvatila za mleka za telo i bila su prilicno skuplja u odnosu na recimo Dove. Provericu sutra, ionako idem u pohod :)
      A ona neka cudesija (mislim da bese Frutini)? Gledala sam onaj ljubicasti (papaju) i svetlozeleni ananas ali me odbilo pakovanje.
      Cim pocnu minusi prebacujem se na neutrogenu :)

      Delete
    3. Meni Frutini ima ubitacno jak i sinteticki vocni miris pa ga onda ne zelim ni na usnama. Fin je i Rosalov od borovnice, sad se sjetih.
      Neutrogenin balzam sam imala pije 2 godine, nesto me nije tad odusevio,bio je bas jako tvrd.
      Ili me zapao neki los primjerak
      I sjetih se Labella dragon fruit, e to mi je dobro bilo, divna roza boja, a nije topivo, mislim da ga jos ima

      Delete
  4. Ja hvala Bogu nemam velikih problema sa ispucalim usnama, labela nemam a trenutno imam ovaj Balea Never ending story, meni je ok jer ne zahtijevam nesto previse :)
    Narucila sam u oriflame-u ovaj od badema, a moram i taj blistex da probam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemam ni ja problema sa ispucalim usnama ali izgleda imam sa ovisnoscu hahha ;-)
      Valjda će nam biti dobar taj od badema.

      Delete
  5. Imam ja Labello Vitamin Shake sa jabukom i acai bobicama. divno miriše... Balea labela(da, svi balzame zovem labelo) su mi očajna, koristim ih ljeti i to noću kad mi ne treba spf nego nešto lagano na usnama. zapravo sam najvjernija običnom plavom labelu zimi, žutom labelu sa spf-om 30 ljeti (po danu) i svim drugim voćnim i super-mirišljavim u proljeće i jesen kad mi ne treba neka bogzna koja hidratacija i njega. inače nemam problema sa usnama jer ih stalno mackam kojekakvim balzamima. nekako se čudno odnosno naked osjećam ako nemam ništa na usnama. sjajeve i ruževe koristim samo kad nemam baš vremena za šminkanje i kad mi treba nešto da mi instant osvježi lice. ili ako je neka specijalna prilika. ili ako mi se jednostavo nosi... :D
    p.s. i ja se sjećam rosalovog labela od čokolade :DD

    ReplyDelete
  6. Obozavam oriflamove balzame u kutijicama! Imam od cokolade i onaj roze univerzalni :) Ovaj Balein izgleda preslatko, jel on u stalnoj ponudi? :) I volela bih da probam ovaj novi Labello repair & beauty, volim da ih koristim makar zbog bojice :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bojica mu je nikakva, samo nesto muljavo i mlijecno roza, ne izgleda lijepo, a jos ja volim nude i mlijecno :-)

      Delete
  7. Nikad nisam imala herpes a balzame koristim samo zimi i to rijeeetkoo jer mi usne inače nisu suhe već baš nekako ... hmm,normalne :D

    ReplyDelete
  8. Labella ne volim, lijepa i mirisna, ali ne njeguju dovoljno; Balea u kutijici su mi užasna, stvaraju kontraefekat i sasuše mi usne, njega nikakva, Alverde mi je jako, jako dobar, doduše imam onaj od nevena. Ostalo nisam probala. Voljela bih probat EOS i Burt's Bees. Redovan piling, pantenol u debelom sloju prije spavanja ili vazelin i sve super. :-)
    gaby

    ReplyDelete
  9. Dobar i temeljan post :) Ako na nešto nisam ni najmanje navučena onda su to mazalice za usne, večito zaboravljam da namažem i jedna mi traje po godinu dana. Znam, znam, trebalo bi da mažem redovno. Od svega ovoga probala sam samo Alverde i stvarno je odličan, ništa mi više ne treba.

    ReplyDelete
  10. Super post! Ja obozavam onaj oriflame od cokolade :D

    ReplyDelete
  11. oriflame tender care balzami su mi savrseni! imam visnju, cokoladu, karamelu, vanilu, obicni, a u sledecem katalogu se pojavljuje badem ja mislim i bice moj :D
    blistex balzami su takodje odlicni! meni su dobri conditioning lip balm i cherry berry

    eos jagodica mi je bas juce dosao postom i sad cu ga cuvati kao oci u glavi jer sam prethodni izgubila :(
    carmex obican u tubici je takodje odlican! koristim ga svako vece i otkad ga imam usne mi nijednom nisu ispucale

    odlican i jako edukativan post ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Anibani :-)
      Sad se ja sjetih da sam to ond ana tvom blogu vidjela Eos balzame,znam da je bilo kod nekog od nasih cura :-) Pazi sad taj- a bas fino izgledaju, kao uskrsnja jaja :-)

      Delete
  12. Sreća pa nisam gadljiva jer jedem i čitam post :D
    Ja labela ne volim, imam jedno i to je to. Ja sam navučena na kremu sa nevenom koju ujutru i uveče stavim i to je to :)

    ReplyDelete
  13. Nikada nisam volela labela i slične mazalice, ali grožđane masti volim. Prošle godine sam koristila samo Balea young lubenicu, a sada sam uzela malinu. Sviđa mi se, ali lubenica mi je bila bolja. Malina mi maltene nestane sa ustiju.

    ReplyDelete
  14. we kinda have the similar name :D
    xx
    snowwhite90.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Koliko balzama :OOO <3
    Sad me je zaintrigiralo sljedeće-kažeš da usne pucaju u kutevima radi nedostatka b kompleksa?
    Ja nikad nisam imala herpes, ali otkad sam počela studirat REDOVITO mi, čim dođe jesen, usne doslovno puknu u kutevima i kao da se to upali. Nema nikakvih rana ni mjekurića, nego samo pukne, malo se zacrveni i peče, i to traje mjesec-dva. Možda bi trebala onda probati s b kompleksom, ili nekom drugom nadoknadom?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vjerovatno je to u pitanju,to je bas tipicno za taj nedostatak vitamina. Mozda ti je uz to i zeljezo oslabilo,posebno sto kazes da ti se pocelo desavati od kada studiras. Posebno ako nisi u svom gradu,sama se hranis, a zna se kako vecina studenata pazi na prehranu :-) probaj sa B kompleksom, nece biti od viska, jer on se ionako izlucuje putem mokrace,mozes ga sama uzimati bez da doktora pitas i sl. Ja ti predlazem Betavitevit taj je sa pivskim kvascem,a i jos jedan plus od tih -vidjeces nokte kroz jedno 2 mjeseca,jaki ko kandze ;-)

      Delete
    2. Hvala ti puno, probat ću s tim! :)

      Delete
  16. Nevenova mast za kod kuce(Balea), i Eucerin lip active za mazanje van kuce...nezamenljive dve stvarcice....

    ReplyDelete
  17. Jedno vreme sam imala klasicno tamnoplader Carvo Labello, bilo mi je odlicno za zimu, ali sam ga, nazalost, izgubila :( posle toga sam kupila Eucerin u stiku i prezadovoljna sam! Uvek ga imam u torbi! Od ovih bih volela da probam Blistex, a u kuci imam Tender Care balzam od visnje, mmmmmmm...........predivno mirise, obozavam ga i mackam ga uvece pred spavanje.

    ReplyDelete
  18. Gdje se moze kupiti CARMEX-ov balzam ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da ih ima kupiti u Hrvatskoj, u BiH nema, ne znam za Srbiju.

      Delete